♣♣بیوگرافی کریس♣♣
♣♣بیوگرافی کریس♣♣

اسم استیج : Kris

اسم مستعار : (Cowboy , DduiJjang (DuiZhang or Leader

تولد : November 6, 1990

ملیت:چینی

محل تولد:Guangzhou

وضعیت تو گروه : رهبر رپر, خواننده, لیدر گروه EXO-M

قد :CM 187

گروه خونی : O

توی ونکوور سومین شهر پرجمعیت و بزرگ کانادا زندگی میکرده

تخصص ها: مسلط به 4 زبان زنده ی دنیا (ماندرین, انگلیسی, کره ای, کانتونی)

توضیحات اضافی:اصلا دوست نداره از خانوادش حرف بزنه! اعضای دیگه هم پیش اون از خانواده هاشون حرف نمیزنن! اون حتی وقتی طرفدارا سعی میکنن راجع به خانوادش اطلاعاتی بدست بیارن خیلی ناراحت و عصبانی میشه


نظرات شما عزیزان:

سلنا
ساعت17:32---6 تير 1395
این بده روشناااااااین بده آیاتو بهتره
کاترین من اینو نمیدوستم جا ن من این کارو نکن
پاسخ:عشق دیگه.من کاریش نمیتونم بکنم.اگه میخوای با آیاتو باشی بیا و بیوگرافی بده


روشنا
ساعت14:05---6 تير 1395
فداااات آجی میسی که گذاشتی من خودم انقده عاشقشم فداش شم قربونتتتتتتتت آجی
پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 تير 1395 ] [ 12:27 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts